Arkadaşlar 2 aylık hamileyim hiç bir sıkıntım yok kusma bulanma koku vs hamile gibi bile hissetmiyorum tek derdim popooo çok ağrıyor ayaklarımın üstüne basınca resmen bıçak saplanıyor şuan bile yürümekte zorluk çekiyorum gibi oluyor ve aşırı büyüme var popomda kim kardashian gibi oldum ben gibi olan oldu mu😂😂