Bende bugün 37 haftalık kontrolüm vardı 3080 gram olmuş bana da az geldi kilosu geçen hafta gittiğim de 2950dı bir hafta da bana da az kilo almış geldi ki günde 2 tane muz yiyorum peynir kaşar peynir çok yiyorum anlam veremedim haftaya bugün sezeryan olacağım umarım biraz olsun toparlar