Happymami Kızım olacak Allah nasip ederse🌸🌸 sizin isim önerileriniz beğendiğiniz kız bebek isimleri beler yada kızlarınıza koyduğunuz isimler hadi bu postta yorumlaşalımm 💖💖
Mucizemiizz Happymami Hayirli olsun saglikla gelsinler İnsAllaah 🤲 Sare Lina yada Arya Lina dusunuyoruz💕
ogrencianne35 Happymami kızımın adı Lalin bir kizimiz daha olursa Lilya istiyoruz ❤ ama ben hamileyken Pırıl , Işıl , Güneş isimlerini çok beğeniyordum
Gorkeminannesi Oglumun adi Görkem kizim olcak kismetse ben de gokce, güneş düşünüyorum şimdilik ama daha vakit var bakalim 😊