Benim eltim oltivirella iğnesi vurundu tam adını bilmiyorum yanlış yazmış olabilirim ikisi gelişmiş ama biri kist yapmış ve su toplamış demiş tarlusal vermiş adet olunca gel demiş böyle bişey başına gelen varmı hamilelik oluşabilirmi yoksa adetmi olur