Öncelikle aklından çıkarmalısın her ilişkiye girdiğinden kesin şimdi tutar diye girme. Psikoloji çok etkiliyor hamile kalmayı. Ben 4 yıllık evliyim yıllarca korundum doğal yolla. Bu yıl yapalım artık dedik. 9 ay denedik olmadı her ilişkiye girdiğimde kesin şimdi olur dedim hiç olmadı. Hep hüsran. Polikistik kisti ve çikolata kistim vardı doktor rahim filmi falan istedi bende yaptırmak için adet olup bitmeyi bekledim o ay ilişkiye girdiğimde hiç düşünmedim tutar diye çünkü kendimi rahim filminden sonra kesin olacak çocuğum diye şartlamıştım hatta o ay ovulasyon testi aldım filmlerden sonra zaman kaybetmemek için ama filmlere gitmeme gerek kalmadı hatta ovulasyon testi bile yapamadım o ay hamile olduğumu öğrendim adetim geçince. Şuan 2 aylık hamileyim. Yani diyecegim o ki kafandan çıkar ha bu ay kalırım ha şu ay kalırım diye düşünme sakın ilişki esnasında falan. Gerçekten psikoloji çok önemli. Millet tek tüple hamile kalıyor hiç korkma veren Allah.. inşallah rabbim sanada tez zamanda hayırlı bı evlat verecek.