Canım bnde 8 haftalık hamileyim şuan yani hastayım sinüzite bağlı faranjit olmuşum ve çok kötü bagiaz ağrısı öksürme her şey var ateş de var KBB gittgim bana agumentin verdi antibiyotik ve parol verdi kullanabilirsin dedi kadın doğum doktoruna sordum o da kullanabilirsin dedi ama inşallah bir şey olmaz canım ya bnde dua ediyorum kullanmasam geçmiyor daha da kötüye gidiyor her şey