Merhaba 8 haftalık hamileyim gecen hafta doktor 15.7 mm olarak ölçtü bu hafta farklı bir doktor farklı bir usg cihazı ile 15.5 mm ölçtü. Gelismiyor veya büyümüyor olabilir mi ? Kalp atışları falan normal dedi. Hatta debisi çok kuvvetli dedi. Ama neden 1 haftada hic uzamadi bilgisi olan var mı?