ozegeli Merhabalar bi sorum olcak, kızım 6 yaşında yemek yemeyen iştahsız ve haliylede vitaminsiz kalan bi çocuk. Tanıdık eczacı easyfishoil multivitamin önerdi kullanan var mı? Almadan önce size sorayım dedim eğer gerçekten etkiliyse alcam
matemistt ozegeli Ben oğluma alıyorum bi kaç aydır memnunuz içeriği güzel omega3 ve vitamin değerleri iyi işe de yarıyo
kanya_ ozegeli Doktor bize vermişti bu takviyeden kullandıkça iştahı açılmaya başladı zaten multivitaminli olduğu için vitamin ihtiyacını da gidermiş oluyo cnm
Aselsevde ozegeli canım benimki de 4 yaşında aynı oğlun gibi hatta geçen post açtım bende bu konuyla ilgili yemek yemez ve ağzında tutma huyu var easyfishoil kullanıyorum ama iştah açmıyor sadece vitamin olarak kullanıyorum iştah için arıyorsan işe yaramıyor yani
ozegeli matemistt içirmek konusunda sıkıntı oluyo mu annelerden hep duyuyorum tadı kötü oluyomuş içirmekte zorlanıyorz diye
matemistt ozegeli Yok canım tadı kokusu gayet güzel çilek portal limon aromalı zaten diğerleri gibi şurup değil jel yapıda
matemistt ozegeli Yok yok bildiğin yumuşak jel şeklinde çiğneyip yutarak kullanılıyo ağıza balık tadı gelmiyo meyveli dediğim gibi
ozegeli matemistt iyiymiş o zaman normalde de şurup içmeyi sevmez düşünüyodum ben de nasıl içircem balık kokulu şurubu diye :D
matemistt ozegeli Sorma şu çocukların şurup içmeme huyu kötü cidden neyseki bunda sorun yaşamıyoruz rahat rahat yiyebiliyo
ozegeli matemistt Teşekkür ederim sipariş vercem birazdan kullandıkça yazarım bende iştahı açıldı mı diye
ozegeli Aselsevde Aa hadi ya biri de iştah açıyo iyi geliyo dedi ama bende yazdım eşime glirken al diye
Aselsevde ozegeli yok vallahi açmıyor bu benim 2. Paketim ama bı işe yaramadı bnde vitamin olarak veriyorum sadece