cigdem80 bende öyle düşünüyorum. İdrar yolu enfeksiyonu yetişkinde bile ateş yapıyor en basiti. İnşallah hepimizin bebekleri şifa bulur 🙏🏻Yani doktorlar çok normal karşılıyor, şükür çaresiz bir şey de değil. Ama insan doğurduktan sonra en güzel zamanlarını stresle hastalıkla geçirmek istemiyor işte.