Kızlar 39+3 teyiz. Bebeğin kilo alımı durduğu ve suyu kritik seviyede olduğu için daha fazla bekleyemeyiz dedi doktor. Perşembe sabah yatışım olacak. Açılmam başladı, bacaklarımda ve belimde hafif sancı var ama gerçek sancım olmuyor. Perşembe günene kadar doğumu başlatmak için ne yapabilirim öneriniz var mı?