Kızlar merhaba inşallah hayırla sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız biz şuan biraz skntidayiz 8 haftalık olduk çok şükür ve ikinci hamileligim çok çok şükür … Sinizitr bağlı faranjit olmuşum çok kötü geçiyor iki üç günden beri çok kötü oldum ateş bohaz ağrısı ses kısıklığı boğaz da acıma çok sukir bugune KBB doktoruna gittim oyke dedi kendi kadın doğum uzmanına gittim çünkü ilaçları gösterdim agumentin antibiyotik ve parol kullanıyorum dua edin inşallah sağlıkla hayilra kucağımıza alalım kızlar . Kadın doğum 6. Haftadan hemen coraspirin verdi neden iyi olur dedi ama neden ki anlamadim kullanan var mı