Ebruzgar peki nasıl olacak ki benim 28 temmuzda başladı d iznim 20 sinde doldurudum 32 .haftayı ve diğer doğum yapanlar is arkadaşlarım izne ayrıldıkları tarihten doğum yaptıkları güne kadar aldılar sonraki iki ay da çocuk iki ay olunca kiiii onu bile çocuğu uç ayı geçip almayan var;)