BeyzaYK Geçen ayın 14 ünde antibiyotik kullanmaya başlamıştım. O mu etki etti bilmiyorum ama hala adet olmadım. Bugün kaset test yaptım ama negatif çıktı. Adet söktürücü mü kullanmalıyım?
superstar_00 BeyzaYK herhangi bir şey kullanmayın adet gecikmesini beklemelisiniz adetinizin süresi gecmeden test yaptıysanız sonuç negatif çıkabiliyor bazen geç döllenme oldugu içinde test negatif çıkabiliyor
BeyzaYK superstar_00 Öneriniz için teşekkür ederim, biraz daha bekleyeyim o halde umarım güzel haberler alırım💖