renginnnock 5 aylık hamıleyım suana kadar 1,5 kılo tek aldım ama karnım oyle pek yok bide daha hareketleri hısetmıyorum normalmi ilk gebelıgım .
Fkurt renginnnock iç karnın genişse hareketleri hissetmemek normal zaten senin değil bebeğin kilo alışı önemli daha çok 6aydan sonra kilo aliniyormus bende kilo almadım doktorum iyle soyledi
sheyda1991 renginnnock ben 33+4 üm daha yeni yeni göbeklendim neredeyse. Ve 3 kilo aldım sadece. Ama bebek göbek hizasına çıktığından göbüş var tabi. Sizinde ilerleyen haftalarda bebek yukarı çıkınca göbeğiniz çıkar. Ve kilo alımıda son aylarda fazla oluyor. Ben 31. Haftada almaya başladım. Hareketleri net olarak 20 lerde hissettim ama 18. Haftada kelebek kanadı çırpar gibi minnak hareketlerini de hissettim. Kişiden kişiye değişir endişe duymayın. 28 den itibaren özellikle daha net hissedersiniz.