asellmom 36+4 de bugün suyunun sınırda olduğunu öğrendim pazartesi Bi daha çağırdı sık takip yapılıcak. Benden haber bekleyenler varsa hala makat geliş duruyor hala bu arada. Doktor um suyu azaldığı için dönmez sen sezeryan olursun 39 da alırız dedi nasip.
funnymummy asellmom bilgim yok canım da havuç suyu felan diyorlardı su azlığı için dene istersen doğum şeklinde hayırlısı sağlıklısı neyse o olsun inşallah 🙏
Filizsaracc Çok iyi bi haftadasın ben de 35.haftadayım suyum az benimde, haftalık kontrol dedi de bu saatten sonra hayırlısı olsun bebişler yine iyi geldi bugünlere benim ne zamandan beri suyum az hep.