Kızlar selam inanılmaz bir bel ağrım var ben bu bel ağrısını 5-6 aydan sonra bekliyordum çok erken değil mi sebebi nedir acaba karnım da top gibi hemen çıktı belim kıvrıldı sanki 6 aylık hamileymişim gibi dış karnin var demişti doktorum acaba karnımdan dolayimi bu bel ağrısı eğildim mi tutulup kalıyorum kıpırdayamıyorum bilgisi olan var mı🌸🌸