sibelisss Arkadaşım yaptı ama sezeryan oldu onun memnun kaldığını söyledi😌☺️ Bende orda düşünüyorum 🙏😇
sibelisss Anne16 biraz soguk ama gerekli bilgiyi veriyor oda yeterli bence 🙂3 ay ona gidicm mecbur ❣️
Zehram Berbat bı Dr hiç ilgilenmiyor bı soru soruyorsun hemen atar yapıyor Yalova da filiz ciğerim e gidiyorum mükemmel biri herşeyi tek tek kontrol ediyor çok güzel anlatıyor çok ilgili