İlk gebeligimde hiç olmamıştı ikinci de 5. Haftada başladı.Her hamilelik farklıdır.Bulanti olmaması sağlıksız gebelik olduğu anlamına gelmez normal yani ins hiç bulanti yaşamadan doğum yaparsınız bulantim olmasına rağmen kızıma yemek yapmak zorundayım mesela ona yemek yedirdikten sonra ben kusuyorum.