nese-kasap Başka bir postta gördüm genelde erkek diyorlardı benim ki daha net belli değil ama 18. Haftada gittim 3. Gebeliğim göremiyorum ama kız diyorum dedi bende diyorum erkek yılında yine kızı tutturmayı başardım sağlıklı olsunlarda 3 kızım olsun varsın