Kızlar merhaba ben talesemi tasiyicisiyim. Pazartesiye kadar doğumum olmazsa doktor sezeryana alacak. A rh - kanım.
Senin kan grubun stoklarda olmuyor önlem amaclı kan bulunduralım deli. Böyle bi durum yaşayan oldu mu. Sezeryanda sonra kan nakli olan ya da kan ihtiyacı olan. Hemoglobin 10.4 çıktı