Benim bir oğlum bir kızım var, çok da fark yok aralarında. Biz oğullarımıza farklı gözüyle bakarsak farklı davranırız istemeden, ben iki çocuğuma da önce insan gözüyle bakıyorum, ona göre büyütüyorum, onlar da ilk önce insan olduklarının farkında. Hareket konusuna gelince genelde çocuklar hareketli olur zaten, sürekli oturan bir çocuğum olmasını istemezdim; hareket, merak, kurcalama vs bunlar zeka ve gelişimin iyi olduğunun işareti. Çocuklar biraz büyüyene kadar evin sürekli derki toplu temiz olamayacağını kabullenirseniz işler daha kolay oluyor emin olun 😊