Merhaba doktorum beni doppler ultrasona yönlendirdi ve bu randevuyu devlet hastanesinde bulmak çok zor az önce şansıma randevu bulup kaçırmamak için hemen aldım sonra aklıma bu ultrasonu 20-24 hafta arası yaptıkları geldi ben 18+6 dayım bir sorun olur mu erken giden var mı aranızda ?