Ben 63 le hamile kaldım 8.haftadan sonra bulantılarım çok kötüydü ve sürekli kilo verdim 58 e düştüm 20.haftadayız hala hiç kilo almadım doktorum da almalısın gibi bişey söylemedi hiç bebek sağlıklı olduğu sürece bi sıkıntı yok dedi ne kadar kilo alırsan doğumda ve sonrasında zorlanırsın bence alma bile dedi açıkçası ilk defa kilo almalısın dendiğini duyuyorum