Şubat 18 de adet olmam gerekirdi olmadım şuan 19 gün gecikmem oldu
2 Mart’ta kan testi verdim çıkmadı,doktor 1 hafta bekle eğer adet olmazsan tekrar kan testi yapalım dedi
Hala adet olmadım geç döllenme böyle bişey mi yada daha kötü mü bişey var
Yarın kan testi vermeme 1 hafta olacak böyle bişey yaşayan varmı yoksa umutlanmayayım mı ?
Bide cumartesi günü diğer adet günüm geldi 1 ay olmamış olacağım neredeyse
Uzun oldu hakkınızı helal edin sorumu anlatabilmişimdir inşallah