7+4 haftalik hamileyim. Burada forumda okuduğum kadarıyla herkes ilk 3 ay kilo veriyor ve ya gram kilo almıyor. Herkesin iştahı kapali kimse bisey yiyemiyor. Ama bende tam tersi surekli yeme istegi var zaten normale gore fazla kilo ile hamile kaldim. Öğrendiğimizde 74.5 kiloydim suan 75.5 olmuşum. Yok mu benim gibi olan😟