IsmetPekyrek Dün kontrole gittim doktorum nst istedi ara ara sancılarım olduğunu söyledi 41 haftaya kadar bekliyoruz 41 haftada artık kendimiz müdahale ediyoruz dedi cumaya kadar bekle yine bir sıkıntı olmazsa cuma günü geliyosun dedi o günde 40+5 oluyorum yatışımı vercek büyük ihtimal benim için dua edermisin lütfen oğluşumuza sağ salim kovuşalım 🙏🏻🙏🏻
Mjhcrgmc IsmetPekyrek Benimde 39+5 cumaya kadar bekle gelmezse pazartesi 40+2 de doğumu başlatalım dedi
IsmetPekyrek Bynmftts bugün 40+2 yim hiç bir belirti yok işte pazartesi gittim ara ara sancıların var 41 de kendimiz müdahale ediyoruz hiçbir sıkıntı yok cuma gününe kadar bişey olmazsa cuma gel dedi
Bynmftts IsmetPekyrek ben 40+3üm yarın nstye bağlanıcam cumaya kadar bana da mühlet verildi belki yarın bırakmazlar
IsmetPekyrek Bynmftts sana ne demişlerdi önceki muanende bide haber edermisin yarın nabıcaklar yatırcaklarmı allh kurtarsın canım inş sağ sağlim atlatırsın
Bynmftts IsmetPekyrek tamamdır 👍🏼 sağolasın hepinizi. Pazartesi muayene oldum perşembe gel dedi her hangi bir belirti yoktu
Hsna1 Bynmftts Yarın 30agustos hastaneler acikmi canım bende gidecektim ama kapalı doktor yok diyebiliyorum Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin insallah
Sedna Bana da cuma yatış verip doğumu başlatıcaklar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Umarım kolay güzel bir doğumun olur
IsmetPekyrek Sedna inş kurtulursunuz sağ sağlim ya bi belirti varmı canım bnm de işte 40+3 oldu bugün cuma gel dedi nabıcak bilmiyorum hiç belirti yok
Hsna1 Bende 40oldum bugün . Yarın bende son kontrol bakalım ne olacak kilolu olduğu için normal doğum olmayabilir dedi doktor pazartesi günü ve ben hep normal doğuma odakliydim ne yapıcam bilmiyorum hakkimiza hayırlısı
Sedna IsmetPekyrek 40 bitti. Belki bir iki gün daha beklenebilirdi normal insanlar için ama bizimki biraz hızlı kilo alıyor. Doğumun sezaryene dönmemesi açısından yarım doğumum başlayacak