Hanımlar kimseyi kötü yönlendirmek istemem geçen sağlık ocağına gittim Tetanoz aşısı olmaya TEtenoz bir Tetanoz iki diye varmış. Ben vurdurmuştun ama hamile olduğumu bilmiyordum iş yerinin yıllık sağlık kontrolünden geçmek için vurdurmustum 2 yi vurdurmasam be olur dedim sağlık ocağımda ki bayan eğer vurdurmazsan ALLAH korusun bir kanamada 30 haftalık olunca bebeği almak zorunda kalıyoruz dedi ne kadar doğru bilmiyorum o yüzden aşı durumuzu takip edin vede öğrenin gerçekten böyle birşey var mı ben bilgilendirmek istedim sadece bayanın dediğini diyorum size