zennure-45B Merhaba tecrübeli anneler🤗 Haziran veya temmuz gibi doğum olacak yenidoğan bebekler atlet giyiyormu doğum sonrasında hemşire istiyormu kaç tane almaliyim bilemedim??
Asudeprenses zennure-45B atlet değilde yenidogan bebekler için alttan giyecek şeyler var incecik ondan alabilirsin , ben zibin vermiştim sadece ,hemşireler zaten birsey demiyor,istediğini kendin veriyorsun
esratmbs zennure-45B canim mutlaka zibin olmali hastane cikisi setinde varsa zibin onun yanina 2 tane daha koyarsan yeterli olur hastanede ama eger hastane cikisinda yoksa en az 3 zibin koy cantaya yenidogan usur hemsireler mutlaka zibin isterler hatta olmazsa olmaz olanlardan zibin corap sapka eldivendir
srparsln zennure-45B atletten kastınız zıbın şeklinde olanlardan galiba giyiyorlar. En az 10 tane alın bence çünkü çok batırıyorlar ilk zamanlar 😊 belki ilk doğduğunda içlik giydirirsiniz sonradan zıbına geçersiniz.
Myssrblgn Atletten kastınız zıbınsa ve yaz bebeğiyse evet bol bol zıbın şart. Siz hemşireye ne verirseniz onu giydirir, giydiği hastane çıkışının altına da zıbın şart 😊