haziransekiz Kızlar hamileliğin basındayım ikinci gebeliğim ilkinde hic öyle böyle olmadı ben ergenlik sivilcesi bile çıkarmadım ama şu an yüzüm doldu. Kız bebek te böyle oluyor deniliyor çevremde. Bu durumu yaşayan var mı?
haklisinesracim haziransekiz canım kızıyla erkeğiyle ilgisi yok onun. Benim ilk gebeligim de kızdı bu da yüksek ihtimal kız ilkinde sivilce içinde kaldım bunda hiç sivilce falan çıkmadı
Nermin_nur1 haziransekiz ya aslıkda kız ya da erkekle alakası var mı bilmiyorum ama bende aynı şekilde çok sivilce çıkarıyordum ilk haftalar kızım olacak 🙏🏻 Çirkinleşince kız olur derlermiş 😂😂
esra13_1 haziransekiz benim ilk gebeliğim yuzum de sirtimda omuzlarim hep sivce icinde kaldm 39 haftaligm hala gecmedi doktor kiz bebekte normal demisti baslarda
gzdkrck Canım bende gebelıgun basından berı sıvılce cıkıp duruyor cenemde ozellıkle asla gecmıyor sureklı yenılenıyor🤷🏻♀️
haziransekiz haklisinesracim tatlımmm bilmiyorum ki öyle diyorlar sizlere sormak istedim. Bende bir ilk yaşıyorum
Gamzeeee0606 Benim erkek bebeğim bendede sivilce çok çıktı 29. Haftadayım artık çıkmıyor söndü zaten çoğu cinsiyetten ziyade vücudun salgıladığı hormonlar beslenme şeklinden oluyormuş canım