Semrasular Kızlar 20.haftanızda tetanoz aşılarınızı olsdunuzmu kolunuzu çok ağrıtıyormu bu ay benimde aşım olacak doktorumuz mutlaka ol dedi.
cihandurumerve Semrasular ben 23. Haftamdayım dün oldum, en az kullandığınız kolunuza vurdurun çok ciddi bir ağrı olmuyor sadece hafif bir ağrısı oluyor.
Gorkemm Semrasular ben biraz geç oldum 22 de evet kolun biraz ağrıyor maalesef ki benim ilk dozumda öyle çok bi ağrı olmadı 2. Gün yok gibiydi hatta ama 2. Dozum mahvetti biraz o da bebiş yüzünden üzerine yatmak zorunda kaldım ondan oldu herhalde ilkini vurulduktan bir ay sonra 2. Dozu vuruluyorsun
MerveeD Semrasular 20. Haftamda oldum canım abartılacak bir agrı degıl covid aşısı olduysan ondan daha az agrıyor maximum 2 gun hafıf bır agrı baska hc bırsey olmadı bende
Bkyya Semrasular geçtiğimiz hafta 2. Aşımı oldum ilk aşıda 2 gün ağırlığını hissettim sadece 2.de hiç bişey olmadı çok şükür gece üstüne yatmamaya çalış ilk gün çok zorluk çekmezsin
Usenmezz99 Semrasular valla doktor beni çağırdı ama ben gidemedim hala 4 gün geçti hastanede vuruluyırsa orda vuruluyum olurmu ki acab
Semrasular Usenmezz99 sağlık ocağında aile hekiminiz biliyor zaten orda olabilirsiniz beni hemşireler aramıştı kadın doğun uzmanınız önerirse aşınızı burda yapıyoruz demişlerdi.
Bebek-C Beni 20. hafta çağırdılar ama ben ancak 22. Haftamda gidebildim. Benim hiç ağrım olmadı. Sadece hemşire iğneyi çıkardıktan sonra ilaç yayılırken 2-3 saniye bi ağrı hissettim ve hemen geçti. Unuttum bile aşı olduğumu. Burda çok ağrıdı günlerce sürdü diyenleri okuyunca korkmuştum ama hiçbir şey olmadı.
Semrasular Bebek-C bende koldan uzun zamandır aşı olmadım covit aşısıda olmadım 2 hafta sonra olcaz bakalım umarım çok ağrım olmaz 😁
Bebek-C Semrasular ben de aynı şekilde covid aşısı filan olmadım sizin de benim gibi olur da ağrınız olmaz İnşaAllah ☺️
irem-Dora Semrasular iğne vurulurken kolunu kasma, kasarsan sonrasında ağrı daha fazla oluyor. Yoksa ciddi bir ağrısı yok, iki güne geçiyor zaten. Bir de üzerine yatmazsan zorlanmazsın, korkulacak bir ağrısı yok ☺️
csmaknc Semrasular beni 17.. Haftada çağırmıştı aile hekimi ama lekelenmem oldu 11.haftada onu söyleyince 20. Haftada yapalım dediler 20.haftamıxda gideceğiz aşı olmaya gitmeden önce duş al canım yoksa bir daha almaman gerekiyor su gelirse ağrı oluyormuş daha çok
Haticecebrail Semrasular ben 18.haftamda aşımı oldum.3 gün boyunca kol agrisi çektim.En cok hangi kolunu kullaniyorsan ona vurdurma ben sol koluma yaptırdım
Denzk Semrasular 26. haftada dün oldum kolum hafif ağrıyor kesilme gibi onun dışında dorun yaşamadım. Ama doktor ateş bulantı yapabilir bebek haraketleri azalabilir yrın düzelir dedi ama şükür sıkıntı yaşamadım. Tetenozda ilk kez oluyorum bu arada daha önce olmadım
Kizilkayabebek Semrasular ben oldum ilk gebeliğim olduğu icin ikinci dozunu da tavsiye ettiler onu da vuruldum. Hemşire farklıydı belki ondan bilmiyorum ama ilkinde hiç birşey hissetmedim vurulurken bile. Ama ikincisi vurulurken biraz acıdı 3 gün filan hafif bir ağrıdı oldu kolumun üzerinde fazla yattığımda özellikle ağrısı oldu çok ağrımadi .Dr larin her dediği ayet olarak kabul edilmesi bana biraz da tuhaf gelse de tetenoz için yapılan açıklamalara inanarak güvenerek yaptırdım.