Nemregn Akşam uyumaya yakın karnım taş gibi oluyor gece boyunca hangi tarafa dönsem diğer taraf ağırlaşıyor. Kalkıp oturup dönmek zorunda kalıyorum bu durumu yaşayan var mı? Gündüz bu şekilde değil. Acaba gece yalancı sancı olup bebrk kasılıyor mu? (38+5)
leylo29 Nemregn aynn canim kasilmalar bnde de var 40 haftalik oluyom yarin 2haftadir bnde de uykular haram nefes alamiyom kaburgalarimda ayaklari bas agrisida var hafif hafif 1 haftadir son zamnlarda daha zor durumda oluyoz
Sevinc86 Nemregn Aynen Benimde bir kac gündür ögle ama benim gün icindede sertlesiyor ama geceleri yan tarafa yantinca hic sevmiyor uyutmuyor oraya toplaniyor tepiyor uyuyamiyorum son 2 hafda ins 🤲🏻🤲🏻 Hayirlisi ile gelsinler
Ozlem2206 Nemregn 38 haftalığız aynen bende öyleyim doğrulup öyle dönebiliyorum yatağa çakılmış gibi oluyorum çok ağırlaştım geceleri sürekli uyur uyanık haldeyim hiç deliksiz yatamıyorum çok kötü bi durum sürekli karnımın sertleştiğini hissediyorum ve hafiften regl sancısı olup geçiyor bi kaç dakika sürüyor 😓 ve hep çiş hissiyatı aşıda iğne batması gibi
Nemregn leylo29 öyle setleştiği için gece hareket etmiyor zaten donup duruyor garibim kasılma o zaman
leylo29 Nemregn Bak bakalim cnm hayirlisi olsun bnde gittim bugun kan idrar verdim persembe bidaha cagirdi cati muayenesi yapcak 40+1gun olcaz ne diycek belli olcak dogumum heycandan duramiyorum yerimde allahim hayirlisiyla saglik bi sekilde alalim yavrularimizi kucaklarimiza
Gizmo90 Bende 38+1 oldum artık ben de doğurayım istiyorum. Yatakta rahatça dönmek istiyorum 😢 ayağa kalkarken ağrı çekmek istemiyorum 😔 gel kuzum gel diyorum ama tık yok 😂
Gizmo90 Nemregn gündüz başlasın modundayım saat 8 gibi başlasın 😂 gece sıkılırım uykumu almış olayım enerjim olsun diyorum 😂😂 açarım Müge’yi falan izlerim gün içerisinde 😂😂
Gizmo90 Nemregn benim ki hayal işte 😂😂 bi gidip sancım yokken 4 cm açıklık olsun sonra hop doğurup geleyim istiyroum 😂😂 6 7 cm de sancı hissetmeye başlayayım falan 😂😂
Nemregn Ozlem2206 aynıyız demekki bir saatte bir bucuk saatte bir uyanıp lavabo sonrasına diğer tarafa dönüyorum. Gözlerim şişiyor gündüz uyumayı deniyorum o da bazen oluyor bazen hiç gündüz de uyuyamıyorum. Ne yapalım bilemedim ki
Ozlem2206 Nemregn ay valla öyle ya öğleden sonra bir ağırlık çöküyor ki gözüm açılmıyo artık keraat vaktide uyumayım diyorum ama olmuyo bide kötü kötü rğyalar görüp mal gibi uyanıyorum😅🤷🏻♀️
leylo29 Nemregn Ay sorma o bnim de canimi sikiyor o soru herskese kolay geliyor sanki bizim elimizde de dogurak tovbe yarrabim uyuz oluyom ole soranlara bn de diyom dogdudugunda size haber ederim diyom cikiyom aradan en iyisi bu bnce aciklama yapama gerek yok🤣