Elifmrt06 Yarın gidicez inşallah duymaya 6+3 olcaz yarin okuduğum yerlerde genelde 7 ye kadar veya 8 kadar da duyan varmış
nly1702 Bugün gittim 6+2 canım ama duyamadık daha haftaya çarşamba bakalım bir daha dedi yolk kesesi oluşmuş
Elifmrt06 nly1702 inşallah cnm dualarim seninle inşallah 🤲🏻 yolk kasesi varsa orda iki mm lik bebek var kuzu korkma inşallah duyarsın
nly1702 Elifmrt06 çok teşekkür ederiiim canıım inşallah yarın duyarsın haber ver bize de 🤗 Benim kese aşağıya oluşmuş düşüyor dediler korkuttular bugün gittim yerine yerleşmiş çok şükür her şey normale dönmüş
Sevess Bende 6+4 te duydum ultrasyonda duyulmadı alttan baktı doktor öyle dinledik en son kontrolümde de 10 haftalık gittim gayet iyiydi kalp atışları🙏
Elifmrt06 nly1702 şükür kuzum tabikide söylerim hayırlısi ile kucağına almayı nasip etsin inşallah Rabbim 🤲🏻 kanama filan diyince korktum