cicek06 Merhaba güzel anneler tayt konusunda biraz bocaladim hem hamile taytı olsun hem guzel.olaun istiyorum bazıları çok bol.oluyor bazıları sıkıyor bu fitilli tayt öneriyorlar hiç denediniz mi ben şuan 80 kiloyum sizce hangi beden almayım kullanan var mi
Nazlimom cicek06 trendyolda fitilli taytlar cok rahat kalıbı geniş benim karnım cokta abartılcak gibi cıkmadı hamilelikten öncede giyiyiordum şimdide giyiyorum 35. Haftadayım😅
MerveeD cicek06 ben lcw den aldım tam üzerime göre hamile taytı 71 kiloyum yarın 30 haftalık oluyoruz cok memnun kaldım, bende fıtıllı tayı goruyorum ama karnım buyuk sonuncta sıkar dıye korkuyorum
Nazlimom Slntstn yüksek bel ama karnınız cok cıktıysa almayın sıkabilir benim cok abartılcak gibi çıkmadı
cicek06 MerveeD bende korkuyorum sıkar karnımi diye o yüzden bı soruyum dedim canım teşekkür ederim 😘