Vildanbulutlar Haftaya girdim, elim ayağım şiş ellerimi kapamak istediğimde müthiş bi ağrı oluyor, ödem için neler yaptınız kızlar 😔
ayseguuuLLL_ Vildanbulutlar bol bol su hatta bi komşum suyun içine taze yeşil nane at sürekli iç bebrğindede ödem olmasın kğ kaybı bile olmuyo dedi tavsiye ederim .
Bhr1 Vildanbulutlar hiç ödem olmadı 38+3 hamileliğimin başından beri her gün 2.5 lt su içtim ve protein ağırlıklı beslendim ödemim olmadı bol sıvı almak gerekiyor demişti diyetisyen bana
alyabebekkk Vildanbulutlar yani ben aşamadım diyim ama bişey de kalmamış bitmiş bile az daha dayan 🤲🏼😘
Gulcannnn33 Tuzu kesmeniz lazım hanımlar benim ilk gebeligimde olmuştu sonlara doğru zetin gibi turşu gibi tuzlu şeyler yemedim normalde yemeklerdede azalttım o şekilde gecti
Seda5892 Vildanbulutlar doğurduktan 10 gün sonra falan aştım😂 şuanki hamileliğimde de hafiften başladı bakalım