Minnosunannesiiii Bi an hiç 30lara gelemicem sandım 🤣 bundan sonrası da çabuk geçsin lütfen. Ağırlaştım artık uyku uyuyamıyorum. bio oil Yağ kullandığım halde karnım öyle bir kaşınıyor ki geceleri parçalamak istiyorum o derece.
Seyma_ck Minnosunannesiiii selam ben de 30+3 üm ben de gelemicem zannediyordum buralara☺️30 olur olmaz daha da ağırlaştığımı hissediyorum.Ve heyecan bastı birden az kaldı diye😇Ben bebe yağı+vazelin+sarı kantaron sürüyorum nadir kaşınıyo karnım.Zaten kaşıninca direkt bi şeyler sürüyorum kaşımıyorum o kesiyo kaşıntıyı