papatya981 2 tane magnezyum kullanıyorum ama geceleri hala ağlayacak duruma geliyorum bacaklarım çok ağrıyor birde bebek ters duruyor bacakları asagida o kdr cooook baskı yapıyor ki 😢
Efsun16 papatya981 soda içiyomusun o da iyi geliyor . Benim bebek baş aşağı duruyor ama kaburgalarıma battığı için ben de uyuyamıyorum . Sağ sol yatmaktan bacaklarım ağrıyor benimde arasına yastıkta koysam ağrıyor.Allah yardımcımız olsun .
Hmsrln papatya981 sıcak su torbası bana çok iyi geliyor ayağımı dinlendiriyor bu sayede ancak uykuya geçebiliyorum, sende dene umarım iyi gelir💐
papatya981 Efsun16 evet soda da içiyorum b😢 amiiin çok ağrıyor bu gece kaç defa uyandım bilmiyorum oturup ağlayacaktim
Hmsrln papatya981 ayaklarıma koyuyorum direk canım, çok rahatlatıyor gerçekten nasıl uykuya girdiğimi anlamıyorum sonrasında. Umarım sanada şifa olur kesinlikle dene..😊
papatya981 Hmsrln ben uykuya dalıyorum gece yarısı başlıyor uykumdan uyandırıyor beni ben uyanmak istemiyorum ağrıya 🙈😄