Kizlar günaydın. Benim 3 gündür boynum tutuk ve bu sabah uyandığımda artık kesinlikle ne sağa ne sola dönebiliyorum adım atarken bile boynumda bir ağrı var ağlayarak uyandım zaten. 3 gündür denediklerim ; sicak suyla duş, mentollü kremlerle masaj, sıcak havlu, sıcak su torbası, şal bağlayarak hafif sabitleme. Her gün daha kötüye gitti artık napacagimi şaşırmış durumdayım. Kas gevsetici jelleri ilac içerdiği için kullanmadım. Başına böyle bir durum gelen oldu mu? Başka ne yapabilirim?😭