Mavilipembeli Dün postuma bakanlar olmuştur. 17 haftalık gebeyim. Bebeğimin kafasında boşluk var. 2 profösörden de randevu aldım cuma gününe. 1. ilhan mendilci oğlu : bunun kendi özel muayenehane si var 400 tl muayenesi. tahlil di beyin emarıydı başka hastanede yapıcakmış pazartesi olur ancak onlar dedi. 2. Si selahattin kumru buda antalya anadoluda 275 tl buna gidersek te beyin emarı tahliller aynı gün yapılıcak gecikmicez dahafazla. 1. Doktor daha iyiyimiş ama onu beklersek gecikicez. Siz olsanız ne yapardınız
Derinnn Mavilipembeli ben olsam 1 doktora giderdim daha iyiyse yada 2ye gidin sonuclari hemen alacaksaniz 1. Doktorada gosterin iki doktorunda yorumuna bakin bnce
istanbulluanne Ikisinede giderdim canm. Tahlillerimi yaptrr hem ona hem ona gosterrdim. Biraz maliyetli olur evt ama sağlık ihmale gelmez . Cok gecms olsun,iyi haberler alirsin umarim
Mavilipembeli istanbulluanne ilk doktora gitmeye karar verdik canım. Çünki ilki düşük olma durumunda genetiğini falan araştırıcakmış ona göre diğer gebelikte tedavi yapıcakmış