asellmom 36+4 deyim kaburgamın altında sanki biri eline tüy almış gıdıklıyor yada okşuyor gibi oluyor. Yada karıncalanıyor da diye bilirim. Bebeğin hareketimi bu?
asellmom Anneoluyorummmm şimdi yoldayım doktora gidicem geçen hafta doktorum makat geliş demişti de umarım dönmüştür 🥰
asellmom Ceyduygu yaa 😅😅 ben böyle çok oturunca bıçak batıyor gibi ama onun dışında karıncalanıyor gibi bebek hareketleri sanırım