Elifezgibayhan 29+5 haftalık hamileyim. Cok şükür hersey normal ilerliyor. Bu gece gobek deligim çevresinde sancı hissettim 15 sn kadar sürdü. Yarım saat boyunca 8 10 kere tekrarladı. Tedirgin oldum bunu yaşayan var mi?
Hannde Elifezgibayhan Üşütmüş kendini yormuş olabilir misin acaba hani göbek deliğinden sancı tutunca genelde uzanıp ayaklarını sıcak tut sıcak bişeyler iç derler
linamom Elifezgibayhan 29 um bnde geöen gittiğmde doktor kasılma gördü bazen sancı oluyor bol bol su ve günde 2 kere soda iç dedi soda kasılmaları önlüyormuş.
Cansuzumra09 Elifezgibayhan ben hissettim hemde böyle bıçak batması gibiydi karnimdaydi ilk dogumum tabi anlamiyoruz.dusa filan girdim yok.benden ondan önce börek sardım fırına attım iftar vakti sancım tuttu.kaynanam demesin mi bitegi pişirdiysen onunda al gel .ben sok öyle bir bakmışım ki .o sıra sancı filan gitti.