Bu posttu açan doğuma gidiyormuş bende o yüzden açıyorum dün çatı muanemde yumuşaman başlamış sabah akşam gelir dedi doktorum ama bu gece sancım olmadı çarşamba günü yine kontrolüm var inşallah sağ salim gelir oğluşum. Normal doğum olsun istiyorum çayım biraz dar bakalım hayırlısı neyse o olur