Gamzecemal benim bebeğimde 10 gün önden gidiyor 29+2yim ultrasonda 30+4 falan çıkıyor, doktor normal diyor, kilosuda önde boyuda anne baba kalıplıysa olabilir, ben minyonum ama eşim ve eşimin tarafı kalıplı o yüzden olabilir tahminimce. Şeker de olabilir ama baktırmak lazım.