Berna16 İlk hamileliğim ve akşam 12 den beri karnımda sürekli ağrı ve ara ara sancı oluyor bebek sürekli hareket halinde hiç uyumadı karnım çok sertleşiyor doğum başlamış mıdır bilgisi olan var mı
SerraLinasmom Berna16 33+2 tamamen aynı durum . Gaz sıkışması gibi sancılar dün gece 3 e kadar sürdü. Başla hiçbir şikayetim yok… sabredeceğiz 🥺
PrensesAnnesi- Suyunuz geldi mi şüpheli bişey var mı lekelenme kan gibi, eğer yok ise bu haftalarda normal olduğunu biliyorum ben.
Berna16 PrensesAnnesi- suyum gelmedi kan lekelenme de yok çok şükür ama ağrım var ve bebek hiç uyumuyor sürekli hareket ediyor kasılıyor ondan korkuyorum
PrensesAnnesi- Berna16 bi gözükün doktorunuza yarın ya da, ama endişelenmeyin hareketli olması iyi bir şey maşAllah ağrınız için de magnezyum falan alın belki iyi gelir. Rabbim yardımcınız olsun.