32 haftalık hamileyim doktor doğuma kadar bütün diş tedavilerimi yaptırabileceğimi söyledi ve bir kaç dişimi yaptırdım ben bu zamana kadar. Diş sağlığı bebeğin gelişimi açısından çok önemli dedi doktorum hatta çelik yelekle röntgen bile çekildi. Ama demek ki doktordan doktora fark var