Ha-ti-ce 40+3 üm saat birden beri sancım var dk tuttum şuan 9 dk bir geliyo düzenli olarak suyum falan gelmedi napım bilemedim heycan bastı beni 🙁
gbyalcin Ha-ti-ce duşunuzu falan alıp hazırlıklarınızı tamamlayabilirsiniz. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Bi de bildiğim kadarıyla sancı 6 dkda bir olunca hastaneye gitmeniz gerekiyo 😊
PrensesAnnesi- Ha-ti-ce Ayyy hadi bakalım Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsinn inşAllah ☺️ Heycanlanmayın sakin olun Rabbim yar ve yardımcınız olsun 🌹
Aycan051415 Ha-ti-ce 9 dakika çok uzun bi zaman değil canım bnce evde işlerini hemen halledip hastaneye gitmelisin🤗🤗 Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Ha-ti-ce Cansucannnn ayyy inşallah doğururum artık çok pozitif olur inşallah da hemen paylaşırım tabii rabbim hepimize hayırlı pozitif kolay doğum nasip etsin 🤲🏻
Ha-ti-ce PrensesAnnesi- amiiin aşlah hepinizden razı olsun inşallah doğuma girecek bütün herkese yardım etsin rabbim🤲🏻
Deemetibostnci Güzel ilerlemişsin bende 10 dk düştüğü zaman gitmiştim ve çok beklemeden doğum yapmıştım hayırla sağlıkla kucağına al artık bekleme doktor zamanı
Ha-ti-ce Hayır ebeyi aradım suyun gelmediyse 3 dk bir olana kadar ewde bekle dedi hastane çok yakın ama 3 dk ya düşmüyor bi türlü sürekli yürüyorum duş aldım falan ama 6 dk bi geliyo hala🤦🏼♀️