Arkadaşlar selam. Biraz alakasiz bir konu olucak ama benim buzdolabim özellikle gece aşırı ses çıkarıyor. Yani belki gündüzde çıkarıyordur ama ortamın sesinden pek belli olmuyor ama gece uyutmuyor o derece motor sesi gibi değil çok yüksek Cat sesi gibi hatta ilk zamanlar gece ben dolabın sesinden korkup eve hırsız girdi hırsız var sanmıştım eşimi kaldırıp tüm odaları kontrol ettirmiştim düşünün yani. Her neyse neden sizce böyle sizde böyle sorunlar var mı servisi eğer normalse çağırmak istemiyorum çünkü gelip baktıklarında bir sorun goremezlerse 200 TL ödeme yapmam gerekcek