Ugurlugizem Canım öncelikle Rabbim hayırlı evlatlar versin insanoğluyuz dünyanın iki güzel nimetini de tatmak istiyoruz tabi. Benimde 2. Oğlum yolda insallah. Yumurtlama gününden önce veya sonrasında hamile kalırsan kız olur diyenler var ama bence öyle birşey yok Allah neyi layık görür takdir ederse o olur. Yine de sor bakalım belki öneride bulunan olur. gönlüne göre olur insallah hayırlı kız avladın olur 😊