Kızlar cuma günü suyun az pazartesi tekrar gel denilmişti takiplisi oldugum araştırma hastanesinde bugün sabah acilden kadın dogum servine geldim bir doktor yatış yapmayıp başka bir araştırma hastanesine neyse apar topar eşylarıda evden alıp oraya geçtim direk yatışımı verdiler sabah 10 da gittigim hastahanede akşam 11 de kavga ede ede çıktım ne bir ilgi alaka öldükmü kaldık mı göz göze bile gelmiyorlar soru sorarız diye çok affedersiniz gelen parmaklayıp gidiyor nstye bağlıyız sürekli nst çıktıkta dosyaya gündüz 2 tane stajyeri ayak işlerine dolandırıp akşamda iki tane salak ebe diktiler başımıza ve benim asla açıklığım olmadı olmamasına ragmen sezeryana almamakta da ısrarcılar ki ayrıca dün den beri ne su ne yemek hiç bişey yok telefonlarımızı aldılar ne dışardan haber alabiliyoruz nede durumumuzu açıklayabiliyoruz ya düşünün lavobaya gitmem gerek gördügüm her hemşireye ebeye söylüyorum biraz daha tut diye gidiyorlar artık acıdan degil sinirden aglamaya başladım ve eşiminde imzası ile hastaneden taburcu olmak istedim kü çok şükür ordan çıkıp yüne sürekli takiplisi oldugum hastaneye geldim gece 12 de nstde sancı var dı ama yine açıklık yoktu 1 saat sonra gel dediler ve şuan yine nstye baglıyım ve sancılarım var resmen bugün sabah saglam çıktıgım evden psikolojsi bozulmuş yorgun ve agrıları olan biriyim siz olsanız ne yapardınız yada durum seyri ne şekilde olur ayrıca hala açıklıgım yok 39+1 deyim sadece sancı var fikri olan yazabilrimi lütfen uzun oldu hakkınızı helal edin