Seyma2333 Çoğu şeye ağlıyorum aile yaşantım da stresli olduğu için çabuk sinirlenip ağlıyorum sizlerdede böyle mi ☹️
yagmur_s Seyma2333 Allah o duygusallığın belasını versin 😂 normalde de psikolojik olarak iyi değilim. Hormonlarım beni mahvediyor 🤦🏻♀️
Zeyyyn Seyma2333 🤣hamileyken ağladım doğurdum ağladım şimdi o ağlamalar mutluluk ağlaması oluyor sen nasıl gözümün önünde büyüdün bu kadar diye şimdiden kocaya veresim yok 🤣
alparslanin_annesi Seyma2333 gerizekalı gibi hissediyorum artık hatta ha çok şükür bir tık daha düzeldi ilkntrimiser donemlerindeki gibi de değilim
Seyma2333 yagmur_s benimde öyle kendi kendime ağlamama da moralim bozuluyor çok stresliyim inşaallah sağlıklı bı sekilde sonuçlandırırz 😔
yagmur_s Seyma2333 ben de aynıyım merak etme bu normal bir süreçmiş onu anladım. Kendime kızıyorum saçma sapan bir hal aldım diye. Umarım güzel güzel geçer 🙏🏻❤️