Saliha03 Arkadaşlar bunun içine süt birikiyor evet benli kalması emzirmemi kolaylaştırdı fakat yaraların iyileşmesi için nemli mi olması gerek kuru mu kafayı yemek üzereyim lütfen bilen biri şu desin ya her gün araştır araştır canım çıkıyor.
Zeyyyn Saliha03 süt ile iyileşme süreci hızlandırıyor ama fazla süt birikirdi ben ara ara havalandrp takmazdım krem yada ayva çekirdeğini sürdüm daha çabuk geçti kahverengi kısmı tam aldımı daha yara olmaz zaten
_Zubeyde_ Saliha03 ben kullanmıştım evet nemli kalıyor ama hiç sorun yaratmıyor nemli olması.. Kuru olunca daha çok yara ve ağrı oluyor sanırım
Zeyyyn SevilayAkgz_27 ayva çekirdeğini suya koyuyorsunuz biraz olucak şekilde jel oluyor emzirirken göğüs ucu yarasına birebir
Saliha03 hmyrfnn3 Ara ara bende havalandırıyorumda sadece kuru kalması gerekir diye okudum o yüzden tereddüt yaşıyorum hep nemli çünkü
Saliha03 hmyrfnn3 Umarm öyledir ya çünkü Google bey direk kuru kalması gerekir iyileşmesi için diyor bende şaşırdım valla